I gotta have faith

tumblr_nxgrcf0p831tkdnk6o1_1280Tere, sõbrad. Vabandust, et nii kaua eemal olin. Kuna mõlemad mu igapäevtööd (just, mõlemad!) hõlmavad üsna suurel hulgal kirjalikku suhtlust, siis ma… Kuidagi ei ole tundnud, et peaks veel kirjutama. Aga nüüd tuli see tunne.

Täna õhtul tundsin jälle, et võibolla ikkagi universumil on plaan, võibolla on miski, mis hoiab silma peal. Täiesti juhuslikult jõudis minuni lauluna sõnum, meeldetuletus. Mul oli seda vaja.

Mul läheb tegelikult väga hästi. :) Juuli lõpus jõudis minuni võimalus, mille suunas olen teatud mõttes töötanud mitu aastat ja ma pean ütlema, et ehkki see võimalus on mu elu muutnud märksa stressirohkemaks ja toonud kaasa frustreerivaid olukordi, olen ma ikkagi väga rahul. Ma saan iga päev minna kohta, kus mulle meeldib. Ma mäletan, kuidas mitmel erineval mitte-nii-hästi-meeldival töökohal aeg venis – kuidas ma näiteks töötasin seal vaid ühe suve, vaid kolm kuud, kuid see tundus väga lähedal igavikule. Nüüd on kaks kuud möödas nii, et arugi pole saanud. See on hea! Nagu üks meesterahvas ütles, kellega mul hiljuti au kohtuda ja vestelda oli, see on jube tähtis, et sa oled rahul. Ja ma tõesti olen.

Üldiselt ongi kõik väga vaimustav, välja arvatud muidugi see üks valdkond, mis… Noh, mida pole kunagi olnudki, põhimõtteliselt. Ma kohtun pidevalt uute ja huvitavate ja toredate inimestega, aga mitte ikkagi… niimoodi. Võibolla see on tõesti sellepärast, et ma endalegi ootamatult avastasin, et kukkusin ikkagi natuke. Ja loomulikult on see asi nüüdseks minus tekitanud omajagu frustratsiooni ja kurbi tundeid ja küsimusi. Aga see meeldetuletus läks asja ette. I gotta have faith. Usku, et kõik läheb nii, nagu on ette nähtud. Mõnikord seda on lihtsam meeles pidada, kui mõni teine kord.

On ikka olukordi, millest ma ei oska midagi arvata. On ikka ka väga palju inimesi, kes arvavad, et see on väga halb ja hale, et ma üldse jätkuvalt arvan, et ma peaks oskama midagi arvata. Või et ma tahaks osata midagi arvata. Neile kõigile on mul vaid see sõnum, et ma tean. Ausalt, ma TEAN muidugi seda kõike, mida te arvate, ja ma olen ka nõus. AGA. Loomulikult on seal “aga”, ja see on väga ebamugav. Maybe it is a foolish notion. Maybe this will all make sense one day. MAYBE. Me ei tea seda! It really is a waiting game.

Elu kulgeb muidu ikka üsna kiires tempos üha edasi. Ja ma pean ütlema, et esimest korda elus mul on hea meel, et aeg liigub. See tõotab häid asju, tulevik.

Vaatame, mis juhtub. I have faith. :)

Peace, mu särasilmad!

Well I need someone to hold me, but I’ll wait for something more.

Sleeping At Last – Faith

Lisa kommentaar

