2015 lemmikutes

Tervitus mu armsad, head uut!

Ma olen mitmes erinevas sotsiaalmeediavõrgustikus nüüdseks nii möödunud kui käesoleva aasta kohta nii mõndagi öelnud, aga blogi on… blogi. Ma olen vaadanud neid meeme ja kokkuvõtteid ja mõelnud, et… Huh. Kuna möödunud aasta ei olnud mu vastu enamasti just kõige kenam, kartsin ma eelkõige, et iga kokkuvõte kisuks kole depressiivseks. Aga siis nägin ma Raya videot, mis tema aasta kokku võttis, ja korraga lõi pirn põlema. Selle asemel, et meenutada kõike, mis 2015 tegi, meenutame parem head. Siin on minu aasta 2015 lemmikud, kategooriad laias laastus Raya videost. Lemmik video/vlogi asendasin küll lemmik sotsiaalmeedia postitusega – ma ju ei vlogi. :)

Lemmik Instagram

Ma tean,  et ise valisin sellisel kombel kokkuvõtte tegemise, aga damn, see on ju tegelt raske! :D Huh, okei. Kui ma pean valima vaid ühe, siis ma arvan, et see on mu Santa Monica – Venice’i päeva kollaaž. Sest et see päev oli üleni minu oma, üleni vaimustav ja vabastav ja igaüks neist väikestest piltidest viib mind kohe sellesse kohta tagasi, kus ma seisin, mis siis toimus ja mis tunne mul oli.

photo

Lemmik käidud koht

Koht suuremas mõttes – LA.

Koht väiksemas mõttes – Union Station. Mu plaan tagasi minnes minna terveks päevaks Union Stationisse ja people watchida ja töötada on ikka jõus. Ma tundsin end seal KOHE hästi. Ma ei oska seletada, miks.

Aga, note to self, kontrolli enne, kas neil on seal a) wifi, b) pistikupesad.

IMG_4576

Lemmik päev

Okei, SEE on reaalselt liiga raske valida. Paljud päevad, paljudel erinevatel põhjustel, on sel aastal tekitanud tunnet, et “So this has got to be the good life”. Hetkelist õnne ikka oli, lihtsalt seda lahutasid pikad perioodid muud, ja mõned õnned on nüüd tagantjärgi ära võetud. Such is life!

Igatahes on tõenäoliselt lemmik üks neist päevadest, kus sai palju kalleid nähtud, sõpru või peret, ja ilusaid asju tehtud.

Lemmik sotsiaalmeediapostitus

Peale Facebookiuuringut (sest see on minu enim kasutatav sotsiaalmeedia, pluss Instagram juba sai propsi ja tumblr oleks lihtsalt liiga keeruline) jõudsin järeldusele, et pilt, mille Maarja tegi mingil hetkel sõbrapäeva öösel, kui me (nagu selgus) hakkasime just teise Maarja ja Jüriga neljakesi viinashotti tegema. See pilt on kaos ja lihtsalt lambine, aga oli üks parimaid õhtuid ja öid, mis Naiiv (ja ka 2015 üldisemalt) mulle tõi. Väga palju õnne ja rõõmu.

Screen Shot 2016-01-04 at 00.18.38

Lemmik tegu/tehtud asi

On paar erinevat, tegelikult. Esikoha võtab siiski poks. Ma mõtlesin juba kaua-kaua, et see on midagi, mida kindlasti tahaks ja peaks tegema. Nüüd siis 2015 lõpus oli see aeg ja boy, am I hooked. Algul oli plaan jääda ainult fitnesspoksi juurde. Nüüdseks ma… mõtlen juba muud. Hetkel kindlaid plaane veel pole, kuid hoian teid kursis.

Jätkuvalt armastan seda, et mul on ametlikes trennireeglites (seina peal üleval ja kõik) päriselt ka pmst kirjas, et ou, kui veritsed, siis korista pls ise ruttu ära.

Siiski, honorable mention ka tennisele (milles ma olen märkimisväärselt halvem) ja karaoke laulmisele (erinevate allikate kohaselt erineva kvaliteediga).

Lemmik kuulatud muusika

Hetkel üks suurimaid lemmikuid on Mumford & Sonsi “The Wolf.”

Speaking of, ei jõua maikuud ära oodata.

Honorable mention (pikaajaline lemmik eelmisest aastast, aga hetkel ei veits bittersweet):

Lemmik söödud asi

Peale pikka kaalumist võtab esikoha see Korean BBQ, mida seoses Jazi sünnipäevaga sain. Oh sweet mother Mary.

Honorable mention: Kevini black bean burritod. Ja mulle isegi ei meeldi oad!!

 

* * *

Ma loodan, et teil kõigil tuleb hea aasta. Pidage siis ikka ja jälle meeles seda, mida ma sel aastal endale iga päev meenutada püüan – all frustrations are self-induced. Kiiremini, kõrgemale, kaugemale!

Ühtlasi, mulle meeldib sõna “relentless”. Pean selle enda kohta ka kehtima panema.

Peace, särasilmad!

 

Lisa kommentaar

